• geceye bir ezel repliği bırak

    20.
    Herkesin kimseye anlatamadığı gizli bir sırrı, herkesin kimseye gösteremediği gizli bir yüzü vardır.
    2 ... bradpic
  • geceye bir ezel repliği bırak

    19.
    Şeytana ruhumu nasıl mı sattım? Şeytan çünkü hepinizden iyi davrandı bana.
    ... bradpic
  • bir sütyende bulunması gereken özellikler

    13.
    iki adet meme her kadında bulunur. fakat buraya orasını burasını çekip atarak beğeni kazanma peşinde olanların memelerinin beyninden büyük olduğu da su götürmez bir gerçektir.
    2 -2 ... bradpic
  • suudi arabistan

    755.
    islam coğrafyasının kangreni.
    6 -1 ... bradpic
  • profesörün parayı strip kulüpte yemesi

    4.
    bizdekiler bilim için yiyor da ne oluyor sanki dediğim durumdur.
    2 -2 ... bradpic
  • fatih terim

    7099.
    taktikten falan haberi olmayan baştan ayağa gazla çalışan bir mavrupa matihidir kendisidir.
    -1 ... bradpic
  • ismet özel

    982.
    Hiç kimse yerinde saymaz. Ya felaketine ya da saadetine doğru yürür.
    2 ... bradpic
  • radamel falcao garcia

    934.
    galatasarayın besleyemediği top tepicidir. gerçi bugün kendisi de biraz isteksizdi sanki. eski atikliğinden de eser yok.
    1 -3 ... bradpic
  • kars a atanmak vs şırnak a atanmak

    2.
    iki ucu boklu değnektir.
    ... bradpic
  • ünlüler içindeki en güzel milf

    11.
    ünlüler içindeki en güzel milf
    Şenay gürler der susarım.
    2 -1 ... bradpic
  • bi sıcak bi soğuk davranan kız

    30.
    fan sistemi arızalı olan kızdır.
    2 ... bradpic
  • hastanede kameralara takılan geçmiş olsun hareketi

    30.
    her fırsat bulduğunuz yerde sevişin diyenlerin görüldüğü başlıktır. ulan ne farkın kaldı senin şimdi 4 ayaklılardan.
    1 -3 ... bradpic
  • ismet özel

    978.
    Neyin aslını öğrendiysem orada acı buldu beni.
    1 ... bradpic
  • geceye bir ezel repliği bırak

    18.
    Ben her şeyi olan ve kaybedeceği hiç bir şey olmayan insanım.
    2 ... bradpic
  • volkan demirel

    4849.
    altayı çalıştırdığı her halinden belli olan fenerbahçenin sembol ismi.
    1 -1 ... bradpic
  • kelly brook

    235.
    ups boobss ve onun gibi memeleriyle övünen yan mahalle ürünlerinin uykularını kaçıran ingiliz dilber.
    1 -1 ... bradpic
  • gökhan özoğuz un pkk ile devleti bir tutması

    2.
    bunlar pek de güzel hatalar değil gökhancım. dikkat edesin laflarına.
    1 ... bradpic
  • ibne olmak

    15.
    Türk milleti gariptir
    her bi lafı kaldırmaz
    ibne dersin kızar da
    sikersin aldırmaz.

    (bkz: neyzen tevfik)
    3 ... bradpic
  • düğünde kafasından vurulan adam

    2.
    yani bu durumda insan ne diyeceğini bilemiyor hakkaten fakat ölen kişinin de maganda olduğu görülüyor.

    (bkz: su testisi su yolunda kırılır)
    16 ... bradpic
  • ruhi çenet

    489.
    youtube'a diss attığı video üzerinden yine parayı kaldırmayı başarmış yutubırdır. ulan bi de videoya reklam almış. inandırıcı olun biraz mk.
    1 -1 ... bradpic
  • yeni şeyler getiriyorum